sâmbătă, 12 martie 2016

M-am tuns si nu imi pare rau (Off-topic, but it is worth it)

Orice femeie isi iubeste parul. Este o reprezentare a feminitatii si a senzualitatii, un simbol al sexului frumos, cald si firav. Barbatii iubesc femeile cu parul lung, frumos si matasos, cu sau fara onduleuri lejere care confera o imagine misterioasa si de ce nu, cocheta, atragandu-i rapid in mreaja lor. Si noi ne iubim cu parul lung...

De cand ma stiu, am urat sa merg la salon/ frizerie. Mereu mi-am iubit parul si mi-am dorit sa il am cat mai lung posibil... Plangeam in copilarie cand ai mei ma luau de manuta sa ma tunda, chiar daca ma incurcam in el cand alergam si ma jucam. Nici dupa ce am "crescut", situatia nu s-a schimbat: ajungand pe scaunul unui stilist, rugamintea mea principala era sa mi se ia doar putin din varfuri si nimic mai mult. O singura data in viata mea m-am dus din propria vointa si dorinta sa ma tund scurt (prin anul 2010 parca). Ma simteam rebela si am vrut sa experimentez, sa ma joc un pic cu look-ul meu. Insa mi-a trecut repede in momentul in care parul a ajuns de dimensiune medie si nu vroia sub nici o forma sa se aseze in nici un fel. Haha, ce amintiri simpatice!

Dar iata ca de curand (mai exact pe 8 martie - Ziua Femeii), am repetat aceasta experienta fara vreun regret sau strangere de inima. Si m-am implicat intr-o campanie frumoasa, caritabila: Vieti Impletite, sprijinita de Fundatia Renasterea. Programul cu motto-ul "Doneaza frumusete" presupune donarea a minim 15 cm de par natural pentru crearea de peruci pentru femeile diagnostice cu cancer. Vorbim despre un proiect care reda speranta si forta unor femei frumoase, care lupta pentru mai multe clipe minunate, pentru mai multe zambete si imbratisari, care au o poveste la fel ca mine si ca tine... Si care isi doresc sa o continue aici, alaturi de cei dragi, inconjurate de lucrurile care le plac pentru a strange si alte amintiri magice...


Mai multe detalii pot fi regasite aici: https://comunitate.fundatiarenasterea.ro/

Am aflat despre acesta campanie de la o persoana speciala (careia ii multumesc inca o data) si m-am decis pe loc sa ma implic. Singurul impediment era ca nu aveam parul suficient de lung pentru a dona in acel moment, insa am asteptat cu sufletul la gura sa am lungimea potrivita si cand am prins o portita, mi-am facut curaj si programare la unul din saloanele partenere ale programului si iata-ma acum purtand cu mandrie: tunsoarea BraveCut. Si un zambet nou.


Fara regrete, fara lacrimi in ochi, fara alte resentimente. Nici acum, nici pe viitor. Si daca as mai putea, as mai face-o inca o data si inca o data.
Ah, da... Si lacrimi au fost asa putin, insa de fericire, la gandul ca cineva o sa zambeasca fericita cand va vedea peruca. Este cu adevarat inaltator sa ajuti, dar sa ajuti pe bune, din toata inima... Te simti implinit, fericit, simti ca lumea devine mai buna.

Implica-te si tu pentru a reda zambetul unei persoane care are nevoie!
Ofera aripi celor care simt ca nu mai pot zbura!
Doneaza frumusete, speranta si putere!

Campania "Vieti Impletite" se desfasoara in Bucuresti, unde poti apela la saloanele partenere pentru sfaturi sau detalii suplimentare, dar si pentru o sesiune de tuns gratuita. De asemenea, poti dona si din alte orase daca trimiti minim 15 cm de par natural la adresa Fundatiei Renasterea:  Str. Virgil Plesoianu, nr. 87, sector 1, Bucuresti. Daca nu te simti pregatita pentru asta sau nu ai parul suficient de lung in aceasta perioada, poti ajuta la crearea perucilor prin oferirea unei sume de bani ce va contribui la manopera propriu-zisa a acestora. Donatiile se pot face prin intermediul platformei online de aici

Da share sa afle cat mai multa lume!

Multumesc cu speranta unei lumi mai bune,
HB



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu